לפרטים והזמנות: 08-6606657

בורגר דג מעושן עם גוואקמולי ופלפל חריף

מתכון לבורגר דג מושלם מעושן לצד ירקות טריים - אבוקדו, פפריקה מעושנת ופלפל חריף מטוגן.

מאת

Sea Harvest

סוג דג

פילה הייק

זמן הכנה

35 דקות

דרגת קושי

בינוני

סדר הכנה:

בראש ובראשונה מכניסים את הדגים לתנור, לאחר מכן מכינים את הגוואקמולי כאשר הוא מוכן מכניסים למקרר. מטגנים את הפלפלים החריף וכאשר הם מוכנים מביאים להם לנוח מעט ובמקביל חותכים את הירקות. כאשר כל המרכיבים מוכנים – מרכיבים את הלחמנייה כפי שכתוב באופן ההכנה.

מרכיבים:

לחמניות המבורגר
פיל הייק מצופה
אבוקדו
כפית פפריקה מעושנת
שום טחון
מיץ לימון וגרידת לימון
פלפל חריף
חסה ועגבניה
מלח ופלפל שחור

אופן הכנה:

להכנת הדג: מחממים את התנור ל-220 מעלות.

הניחו פילה פריך וצ'אנקי קפוא על תבנית אפייה. מכניסים לתנור ל-20 דקות ומבשלים עד להזהבה ופריכה. או לחילופין ניתן לבשל בטיגון עד שהדג מוכן.

להכנת הגוואקמולי: לוקחים קערה בתוכה שמים את האבוקדו ומועכים בעזרת מזלג. מעל שמים פפריקה, שום טחון מעט מיץ לימון מעט פלפל שחור ונגיעה גרידת לימון ומערבבים. לאחר מכן עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר עד שהכל מוכן.

קחו מחבת ושימו בו שמן, כאשר השמן חם הניחו פלפל חריף וטגנו אותו היטב, לאחר שהוא מוכן (אתם תבחינו בשינוי צבע קל) הוציאו והניחו לו להתקרר בטמפרטורת החדר. לאחר מכן חתכו לפרוסות קטנות.

לאחר מכן חותכים את החסה והעגבנייה ברצועות דקות.

הרכבת הלחמנייה: מומלץ לשים את הלחמיניה מעט על הגז על מנת שתקבל קריספיות, לאחר מכן על הצד התחתון של הלחמנייה מורחים את הגוואקמולי שהכנו, מעליו מניחים את החסה, והעגנייה, מעל החסה מניחים את רצועות הדג שהכנו, ומעל הדג את פרוסות הפלפל החריף ומגישים.

בתאבון!

 

אהבתם את המתכון? נשמח שתשתפו:

Open chat
איך אפשר לעזור?
שלום וברכה,
איך נוכל לעזור לך?